26 Ağustos 2010 Perşembe

Başkaldırış (Şiir)

doğma büyüme yabancısıyım bu şehrin
sömürücüsüyüm kendi kanımın,sözgelimi
kendi aura'mın yerlisiyim
göçebesiyim farkındalığın

param yok diye ödeyemedim vergimi
o yüzden hapis yattım kardeşlerim
sicilim beklediğinizden de temizdir
girdim,canıma okudular,çıktım
hakim bey ben suçsuzum,diyemeden bir kere

kırk gün kırk gece dans ettik
sessizliği içinde virajlarımın
kırk gecede kırk bin cenaze kalktı
çürüdü omuzlarım tabut taşımaktan
beraat ettim katilliğimden
iyi niyetimden suçlu bulundum

devrimcisi de devinimcisi de benim yaşantımın
midemin gurultusuna kulak versem
kırılırsınız hepiniz açlıktan
ne çok sevgilim var,sevmeyi unuttuğum
öpsem bir bir,cereyanında kalırsınız ensestin

doğma büyüme yabancısıyım bu şehrin
katlivacibinizin ulağı sayılırım

0 ses çıkmış:

 

Term Life Insurance Quote