26 Ağustos 2010 Perşembe

Nerdesin - Kapı Kapanır (Şiir)



        
  Nerdesin

Nerdesin ey bahar kokan çiçeğim
Geçmişimi süsleyen hayali geleceğim
Sensiz geçen her anı ömründen sileceğim
Bir anda bulup bir anda yitirdiğim, nerdesin?

Sensizlikle geceledim soğuk akşamımda
Uyandığımda cansız yokluğun vardı yatağımda
Bütün güzelliğinle açtın ömrümün baharında
Ölüm bile uyandı kollarımda, sen nerdesin?

Ne zamandır solmakta yokluğunda bedenim
Sensiz geçen her anda, her solukta…
Ey varlığına doyamadığım, kollarıma alamadığım
Nerdesin ey anılarıma sığdıramadığım

Madem aydınlatmayacaksın gönlün gecelerini
Rüyalarımda bari yalnız bırakma beni
Hain rüzgâr çaldı benden ellerini
Hala boynu bükük beklemekteyim seni

Ne yapmaktasın, neyi beklemektesin
Hasretime binler eklemektesin
Ellerine dokunamadığım, gözlerine bakamadığım
Nerdesin ey anılarıma sığdıramadığım


























              Kapı kapanır

Kapı kapanır ve ben giderim
Sırtımda solgun bir ceket vardır
Hava sıcak, mevsim bahardır
Derken ılık bir yağmur başlar, özellikle beklerim
Kapı kapanır ve ben giderim

Ne hüzünlenir ne şikâyet ederim
Ne de bir dal zehir alevlenir dudağımda
Bir damla yaş dahi bırakmam ardımda
Her şeyi toplar kâğıtlara gömerim
Kapı kapanır ve ben giderim

Yolumu tayin eder vefakâr ellerim
Kapatırken gözümü vedalaşan karanlık
Aniden yolumda dikilir dağ misali yalnızlık
Acizliğime bir kez daha hayret ederim
Kapı kapanır ve ben giderim

Habersiz bekler beni gidecek yerim
Ölüm yelinle sallanan meçhuller sokağında
Soysuz sevdamı da bırakırım şehrin kucağında
Denizin kirli ellerine emanet ederim
Kapı kapanır ve ben giderim

Ayrılırken tek yoldaşımdır kederim
Lakin yalnız bırakmak istemez hatıralar
Bir de etrafımda kümelenir insanlar…
Soranlara “Döneceğim” derim
Kapı kapanır ve ben giderim



0 ses çıkmış:

 

Term Life Insurance Quote