28 Nisan 2010 Çarşamba

Sensiz - Sahil - Şey (Şiir)

Sensiz
Sensiz hep bir şeyim eksik
Sensiz gözlerim ıslanmaz kederinden
Sensiz çarpsa da hain yüreğim
Sensiz dirilmez bu cansız beden

Sahil
Yalnız bir sahilde oturmuş
Tir tir titriyorum
İliklerime kadar
Bir yanım kalk git diyor
Diğer yanımı çoktan kapmış dalgalar
Zaten bir yere gittiğim de yok
Bu sahile hapsediyor beni hatıralar

Şey
Hayatın başka bir elbisesiyle uyanmıştım
Gözlerimi açmış, bir soluk almıştım
Sonra ayağa kalkmıştım, sıradanlığa dalmıştım
Eğlenmiştim, bir kahkaha atmıştım
Mutluydum, yaşayan her anın tadını çıkarıyordum
Ta ki güneş batmıştı, gün uykuya dalmıştı
Geçen güne bakmıştım, başını okşamıştım
Gece uyanmıştı, gündüz karanlığa saplanmıştı
Gözlerim yaşarmıştı, mutluluk ellerimden kaymıştı

Bir şey vardı, benden günümü çalmıştı
Kederim gözlerimden kaymıştı, ağlamıştım
Anlamaya çalışmıştım, her şeyi bırakmıştım
Hayallere dalmıştım, keder denizinde batmıştım
Kelimeler dudaklarımdan taşmıştı, bağırmıştım
Bir şey vardı, saklanmıştı, beni benden almıştı…

0 ses çıkmış:

 

Term Life Insurance Quote